4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
4ƁЄƧƬ ƑƦƖЄƝƊƧ
شخصی
قدیـــما ...

 

قـــــدیــمـا �� 
قـلـــــبـہا♥ و قـــــبـر هـا █ 
فـــــقـط جـــــاے یـــــه نـــــفـر بـــــود���� 

قــــبـر هـا █ کـــہ 3 طـــبــقـہ شـــــد ....↯↯ 
از قـلــبــہا ♥ تـــوقــعــے نـیـســت



ادامه مطلب

نظرات شما عزیزان:

عطیه
ساعت15:25---26 تير 1394

دختر عموم ۵ سالشه هزارتا فرند تو فیسبوق و لاین و… داره ! اونوقت من همسن این بودم شبا تلویزیون رو از برق میکشیدم سمندون از توش نیاد بخوره منو :|
پاسخ:واقعا :|


sara
ساعت11:04---26 تير 1394
Salaaaaam vay kheili bade online bashe vali javab nade migam cheghad dir b dir post mizarii
پاسخ:سلام اوهوم:(...دیر به دیر وقت می کنم بیام حوصله ندارم :(


نازنین
ساعت3:27---26 تير 1394

هق هق هق..حالا الکی مثلا من احساس دارم خخخخخ..
ولی خداییش راس گفتی ابجی بهارم..هعی
بد زمونه ای شده..اصلا دیگه نمیدونی همون جمله دوستت دارم معشوقتو اون داره به چن تا دختر دیگم میگه..والا..
راستی عزیزم قالب وب عالی شده عالییییییییییییییییی..مرسی خیلی قشنگه..اخیش از اون رنگی صورتی مزخرف دراومد دیگه داشت حالم بهم میخوردا..
پاسخ:بهت مویاد احساس داشتن که خخ هعی روزگار بد دوره ای شده ها ..اره والا همینطوره معلوم نی چند تا پشت سرت داشته باشن.. خداروشکر فک نمی کردم خوشگل شده باشه ..بخاطر اینکه صورتی دوست نداشتی عوض کردم دیه خخخ ولی خب دل منم زده بود یکنواخت شده بود ولی در کل صورتی خیلی هم نازه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. ɓąɧąŗ . جمعه 26 تير 1394 . 1:28
ABOUT

قدم رنجه فرمودید که اومدید وب ما :) این وب یه جور یادگاری دوستانه است و با عشق دوستانه درست شده .. چند وقته مشغله هامون زیاد شده دیر به دیر اپ می کنیم وبمون رو. ولی خب امیدوارم بازدید بیشتر شه یا حداقل همین روال بازدید رو داشته باشیم و کمتر نشه منتظر نظر ها خوشملتون هستیم . تبادل لینک هم می کنیم ^ـــــــ^ کپی هم می کنید بدون ذکر منبع حداقل یه نظر بذارید. و در اخر امیدوارم لحظات خوشی رو در وب ما سپری کنید با تشکر فراوان: (بهار.نازنین.عاطفه.پرنیا) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ وقتی تنها میشوی بدان خدا همه را بیرون کرده تا با تو تنها باشد...
OTHER

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 69618
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 320
تعداد آنلاین : 1



















کد متحرک سازی عنوان وب

دریافت کد ِافکت تصاویر